Burāšana naktī

Pilnajā mēnesī un pēc vēja, nakts brauciens var būt viens no lielākajiem priekiem, kāds bija pagātnes laikā; bet tumšā naktī galā tas var būt ļoti stresa un atstāj jūs ilgas pēc rīta.

Neatkarīgi no tā, vai jūs šķērsoat Kanālu vai šķērso okeānu, tumsā peldēšana ir kaut kas, ko ikviens piedzīvo kādā savas braukšanas karjeras posmā, un ar vienkāršiem sagatavošanās darbiem jūs varat padarīt to vieglāku un drošāku.

Vai kādreiz esat jautājis kāds, kurš nav jūrnieks: “Ko jūs naktī darāt naktī uz okeānu?” Bieži vien ir pārsteigums, ka burāšana vienmēr ir bijusi 24 stundu ilga spēle.

Tradicionāli nakts laikā tika veikti maršruti, lai piekrastes laiks sākās dawn, lai palīdzētu identificēt gaismas un apstiprināt jahtas stāvokli. Tad kapteinis dvēseles laikā var droši ieiet ostā.

Ar GPS mēs tagad drīzāk nenovērtēim gaismas lietderību pozīciju noteikšanai un, tā kā vairākas jahtas ir aprīkotas ar AIS, šķērsošanas kuģu ceļi kļuvuši mazāk sarežģīti tagad, kad neesat atkarīgs tikai no katra kuģa navigācijas gaismas identificēšanas.

Protams, ne visos kuģos ir AIS!

Kā sagatavoties garām ejām

Parasti nakts buru ietilpst vienā no divām kategorijām: pirmais ir vienreizējs nakts buras, piemēram, vasaras kruīza sākums, lai saņemtu laivu uz jūsu kreisēšanas laukumu vai, iespējams, RORC vai JOG krustcelles sacensības. Otrais ir garš eju, kur starp sākumu un beidzas vairākas dienas ar secīgām nakts burām.

Manuprāt, laivas uzstādīšanas laikā būtu maz atšķirības, lai gan sardzes apstākļos būs atšķirība.

Neatkarīgi no tā, vai braucot vai sacīkšu braucienā, apkalpes locekļi jūrā turpina naktis jūrā, ir vajadzīga stingrā, 24 stundu ilga stingra pulksteņu sistēma nekā vienas nakts komandai. Bet sardzes principi attiecas arī uz vienu nakti jūrā.

Viens no maniem lolojumdzīvnieku ienīstamiem gadījumiem bija piektdienas nakts pārrobežu kanālu sacensības. Aptuveni pēc brīnišķīgas darba nedēļas brigādes ieradīsies ar entuziasmu, bet ar 0200 nogurumu notika, un mēs redzētu, ka lēni strādājam pie flotes aizmugures ar tikai vienu vai diviem pietiekami dusmīgiem, lai būtu konkurētspējīgi.

Lielākā daļa laivu ir loģiski to izkārtojumā, un vienmēr ir prieks, kad uz kuģa ierodas jauna, bet pieredzējusi apkalpes locekle, jo viņiem reti vajadzēs divreiz pateikt, kāda ir virve.

Jā, tas ir labi marķēt sajūgi, bet drīz pēc pievienošanās ikvienam vajadzētu zināt, ar jūtas un stāvokli, kas ir virve.

Aizveriet acis un jūties – izmērs kļūst ļoti acīmredzams, un vāciņi jutīsies atšķirīgi. Turiet spinnakeri vienā pusē un otrā pusē; sajust dažādus izmērus un faktūras.

Vienmēr ir labi turēt tos pašus troses tādā pašā stāvoklī, lai naktī tumsā, kad etiķete jebkurā gadījumā ir noslēpta, ir viegli uzņemt pareizo.

Cilvēki nav īpaši labi redzami naktī, un vajadzīgs ilgs laiks, lai iegūtu pilnu nakts redzamību.

Acis ir neticami sarežģītas, un, pielāgojoties tumsai, ir trīs fāzes.

Sākotnēji mūsu skolēni paplašina, lai pēc iespējas vairāk apgaismotu; tas var ilgt no dažām sekundēm līdz minūtei.

Nākamais posms notiek acs konusa šūnās. Ja nav gaismas, mēs ķīmiskajās pārmaiņās šūnā, un tas var aizņemt desmit minūtes, lai konusa šūnas pielāgotos tumšai.

Visbeidzot, mēs esam izveidojuši stublāju šūnas, kas ir atbildīgas par melnbalto redzi, un tie satur rodopsiīnu, kas tiek atjaunots, ja nav gaismas. Tas prasīs vairākas stundas, lai pilnībā pielāgotos tumsai.

Lai gan mēs visi esam atšķirīgi, kā aptuvens ceļvedis aizņem apmēram desmit minūtes, lai iegūtu lielāko daļu nakts redzamības, kas nākamajās dažās stundās kļūst lēnām labāka. To var ātri atjaunot līdz nullei, izmantojot spilgtu gaismu.

Kā naktī izmantot gaismas uz kuģa

Visiem apkalpes locekļiem jābūt zibspuldzes apgaismojuma ierīcēm, un ir vērts noturēt spēcīgu uzmanību uz klāja, kad tiek veiktas pārbaudes un avārijas.

Kad buru apgriešana mēģina pēc iespējas vājāk izmantot zibspuldzi, arī pirms tās izmantošanas brīdiniet stūrmani un skatuves.

Mums ir bijuši lieli panākumi, apgaismojot lukturīšu lēcas ar sarkanu nagu laku: sarkanā gaisma ir daudz laipnāka uz acīm, un nagu laka ir daudz vieglāk pieejama nekā sarkanie lukturīši.

Sarkanās gaismas ir arī būtiski zemāk. Dažās jahtēs būs iedalītas gaismas ar sarkanu, kas tiks izmantotas naktī. Agrāk esmu izmantojis fotopapīru ar sarkanu plēvi.

Parasti mēs sedzam pusi sarkanās gaismas, kad braucam, bet ilgi jūras krastos mēs apņemsim visus gaismas ar sarkanu plēvi, lai izvairītos no nepareiza slēdža izmantošanas.

Būtu jauki izveidot divas pilnīgas ķēdes, lai pilnībā izslēgtu balto gaismu, tomēr desmit minūtes ar šķērēm un visiem lukturiem.

Galvas lāpas paliek abas rokas brīvas, bet es tiešām ienīst tos uz klāja, braucot. Ja runā ar to, ir dabiska reakcija, lai pagrieztu un paskatītos uz runātāju, nekavējoties iznīcinot viņu nakts redzējumu. Dažām galvas lāpām būs sarkanās spuldzes, bet jebkura spuldze, kas spīd tieši jūsu acī, kaitē jūsu nakts redzei.

Izmantojiet vieglu gaismu, jo mazāk jūs izmantojat, jo mazāk jums ir vajadzība. Izmantojot jaunākos instrumentus un daudzfunkcionālos displejus, jūs varat kontrolēt attēla spilgtumu: saglabājot to minimāli, palīdz nakts redzamības apstākļos, kā arī patērē mazāk enerģijas.

Man ir teikts, ka apmācību laikā daži Mini Transat un Figaro jūrnieki apmeklē burbuļojošās jostas.

Nakts buru padomi kreiseriem

Daudzus gadus esmu iesaistījies ARC, un šķiet, ka lielākā daļa apkalpes parasti nomeļos spinnakerus un samazinās buras naktī. Visi ļoti piesardzīgi, bet naktis ir garas tropiskās – tuvojas 12 stundām tumsas.

Es neesmu viens no fiksētiem noteikumiem, tāpēc es gribētu redzēt laivu, kas izveidota vienkāršai buru pārkraušanai un ļaujot apstākļus diktēt buru plānu. Tas arī ir atkarīgs no apkalpes locekļu skaita uz kuģa un sardzes režīma.

Ir lietderīgi marķēt smailītes un kontrolēt virves. Man patīk šūt, kontrastējošas krāsas sapapināšanu uz līnijas, kas atzīmē pareizo pozīciju tikai no sajūga. Tas var būt jūtams, kā arī redzams, un tas ir īpaši noderīgs, ja rifing.

Arī man patīk atzīmēt halyardus pie maksimālā pacēlāja, lai izvairītos no tā, ka kāds kļūst pārāk entuziasms un ka salaidums vai mezgls tiek likts uz skuvekļa. Tas ir tāds, ka sacīkšu laivas ir paveicas jau daudzus gadus, un kreiseri būtu noderīgi gan dienu, gan nakts braucienā.

Burtiem var pievienot gaismas projekcijas svītras, lai palīdzētu ar buras formu, un ap laivu var arī piestiprināt nelielu daudzumu atstarojošas lentes, lai palīdzētu apskatīt un identificēt aprīkojumu.

Manā laivā ritenis ir atzīmēts ar turku galvas mezglu, lai izjustu centra punktu, pie kā mēs esam pievienojuši arī atstarojošu lenti, lai padarītu to redzamu zemā apgaismojumā.

Ja jūs veicat burāšanas maiņu un vienkāršu apgriešanu, to parasti var izdarīt tikai ar apkārtējo gaismu un nelielu lukturīti. Deklasts izslēdz jebkādu redzamību uz priekšu. Trīskrāsas gaismai vajadzētu iedegties, un, ja apstākļi ir niecīgi, tvaicējamo gaismu var izmantot, lai pārbaudītu spinnaker apdari, lai gan visi gaismas priekšā sabojāt nakts redzamību un, protams, tvaicējot gaismas norāda citiem, ka jūs motoring nav burāšana.

Plānojot reisi, padariet dzīvi vieglāku un drošāku, maksimizējot mēneses stundu skaitu: pludmale ar pilnmēness un skaidru debesu ir tikpat vienkārša kā dienas laikā.
Apkalpes sagatavošana

Burāšana nav jautrība, kad noguris un izsalcis. Šķiet, ka ir tendence uz kreisēšanas jahtu, lai palaistu īsas rokas ar viena cilvēka pulksteņiem. Protams, vienvirziena jūrnieki apņem pasauli arvien ātrāk ar jahtām, bet vidējā kreisēšanas jahta nav ļoti labi izveidota vienvirziena burāšanai.

Kā iegūt jaunus draugus ceļojot?

Lai satiktos ar cilvēkiem, jums jāpārvar runāšana ar svešiniekiem

Pirms mēs nonākam līdz faktiskajai taktikai, kā iepazīties ar cilvēkiem ceļojuma laikā, es atzīstu, ka jūsu komforta līmenis sarunās ar pilnīgi svešiem cilvēkiem, iespējams, atšķiras no manas. Daudzas lietas, par kurām es gatavojas apspriest, lidos tik viegli, ja tu esi kautrīgs, un tas ir labi. Viltība nav slikta lieta, bet, vēloties satikt cilvēkus ceļojot, patiesībā ir lieliska iespēja jums radīt drosmi sarunāties ar vairāk svešiniekiem.

Tas ir biedējoši, bet esiet apmierināti ar to, ka, ja jūs izietat uz locekļa un nokritīsiet uz sejas, neviens nezināja vai neredzēja tev sākties, tad ko tev patiešām vajadzētu zaudēt?

Ja kaut kas, jūs gribat nedaudz satracināt. Ir viegli iedomāties visus veidus, ko jūs sadedzināsiet, bet, ja jūs sasniedzat kā ceļotāju, lielākā daļa vietējo iedzīvotāju vai ceļotāju – tieši atgriežas tik ilgi, kamēr jūs esat īsts un caurspīdīgs. Un, ja viņi to nedarīs, tas neesat tas, kurš to iesūc. Tomēr sarunas ar svešiniekiem ir viena lieta, bet esiet par to, ka ne katrs cilvēks, ar kuru jūs tikat, būs jūsu labākais draugs uz visiem laikiem.

Jums būs spiesti sarunāties ar daudziem svešiniekiem. Bet vissliktākais, kas var notikt, ir tas, ka jūs ignorējat vai saskaras ar kādu nežēlību, bet tas ir ikviens, jebkurā vietā un godīgi, persona dažās pāris stundās neatceros tevi.

Pieci veidi, kā padarīt sarunas vieglāk

Kad runa ir par to, sākas jebkura saruna, kas nesākas un nemirst ar “Vau, daži laika apstākļi šodien, huh?” Ir prasme. Jūs to nezināt, kad jūs satikās ar mani, bet esmu diezgan liels introverts. Es esmu bumbled caur neērts tikšanās. Esmu bieži mēģinājis uzsākt vai atsākt sarunas. Bet man tas ir labāk. Es arī noteicu, ka sarunām, kuras netika vērstas uz centru, “Tātad, ko jūs darāt?”, Kā papildu uzdevumu, kā arī tāpēc, ka es nicināju jautājumu. Galu galā es nāca klajā ar dažām lietām, ko jūs varētu darīt, lai sarunas virzītu vieglāk.

1. Patiesībā esi Tūrisms

Nav nekāda kauns par tūristu. Ietveriet savas rožu krāsas lēcas un nenoteiktības sajūtu un plaša acu brīnumu (bet, protams, izlaist douchey uzvedību)! Tādā pašā veidā Nomadic Matt norāda, ka jums vajadzētu mēģināt pievienoties vietējām ekskursijām un grupām. “Piemēram, nelielu grupu ceļojumu no vietējā. Apmeklējot ceļojumu, uzdodiet visus jautājumus, kurus vēlaties par vietējo dzīvi, un kādi ir šī reģiona augošie (bez kaitinošas). ”

Cilvēki izturas pret tūristus atšķirīgi, labā veidā, bet dažkārt arī sliktā veidā. Esmu atklājis, ka cilvēki parasti vēlas atbildēt uz jautājumiem, ja jūs, šķiet, zaudējat un šķietami neuztraucas. Henriks Jeppesens, viens no nedaudzajiem pazīstamajiem ceļotājiem, kas apmeklēja visas pasaules valstis, man teica, ka viņš iet uz svešiniekiem ar: “” Sveiki, vai jūs varat ieteikt kaut ko redzēt vai darīt šeit? “Ne tikai es tikos ar lieliskiem cilvēkiem šādā veidā, bet arī tika piedāvāta vieta, kur palikt naktīs, kur man nekur nebija iet. ”

Pārliecinieties, ka cilvēki, kas jūs agresīvi vēršas, ir piesardzīgi, un, iespējams, tas ir arī Mr Roger’s Neighborhood draudzīgs. Jūs nekad zināt, viņi patiešām varētu būt tik jauki, bet es droši vien esmu drošs, ka esi drošāks.

Nevar izlikties, ka jūs neesat tūrists vai jaunietis. Būs ziņkārīgs un uzdodiet jautājumus, lai veicinātu vieglu sarunu.

2. Piedāvājums uzņemt attēlu

Ja jūs vēlaties satikt citus ceļotājus, jūs varat novietot savu muca populārajā tūristu vietās. Jūs varat atpūsties viegli, zinot, ka 75 procentiem cilvēku ir ceļotāji, 20 procenti ir vietējie, kas cenšas pārdot vai pārdot kaut ko, un 5 procenti var būt zagļi vai cilvēki, kuriem nav nekāda laba. Tas nebija ļoti zinātnisks sadalījums, bet tu dabūsi skaņu.

Bieži vien jūs ieraudzīsiet solo ceļotāju, piemēram, sevi, kas mēģina uztvert sevi. Ja jūs to veicat, piedāvāt, lai palīdzētu cilvēkam uzņemt attēlu. No turienes jūs varat uzdot jautājumu, vai arī viņi ceļo atsevišķi, un, ja viņiem būtu labi, pievienoties pāris stundām vai dienai. Tas man ir ļoti labs.

3. Izveidojiet savas intereses

Manā ceļojumu mugursomā sēdēt PaRappa Rapper, Gudetama atslēgu un anime stuff, kuru es katru tik mainījušu. Viņiem ir viegli pamanīt un pārraidīt manu interesi par gudrām, viltīgām lietām. Es to izdarīju ar nodomu cilvēkiem, kuri atpazina šīs rakstzīmes. Es domāju, ka ikviens, kurš spēlē PaRappa vai godina Gudetamas neaizskaramību, nevar būt slikti. Bija pārsteidzošs skaits gadījumu, patiesībā, kad cilvēki nebija kautrīgie, ka nākam pie manis, lai norādītu manas labās gaumes. Vēl svarīgāk, viņi centās tuvināties man, tāpēc šajā brīdī mums bija kaut ko runāt.

Tam nav jābūt atslēgu ķēdēm. Varbūt tā ir grāmata, kuru jūs lasāt, piezīmju grāmatiņa, kuru vēlaties uzzīmēt vai iekarot, vai uz ūdens pudeles uzlīme. Dažas jūsu mantas var būt tik savādi, ka tās iedvesmo kāda interesi, tāpēc, redzot šīs lietas, bieži vien tiek izveidots lielisks ledlauķis.

No otras puses, jūs varat būt viens, kas norāda, kas jums patīk. Cilvēkiem patīk komplimentus, ja jūs to darāt. Nevis vienkārši sakiet: “Man patīk jūsu kurpes”. Jūs varat teikt kaut ko līdzīgu: “Jūsu kurpes izskatās lieliski par jums. Kur jūs tos iegādājāties? “Un tas paver iespēju pateikt kaut ko par to, kā jūs neesat no apkārtnes un varētu izmantot kādu padomu un jaddu.

Kā ceļotājs, jums vairāk nekā iespējams, ir lietas, kas var būt lieliski sarunu starteri. Saglabājiet tos redzamus, ja vēlaties piesaistīt uzmanību, bet, protams, esi gudrs par to, kur to darāt.

4. Padariet “nepareizu” pieņēmumu

Ne jau sen, es sēdēju kafejnīcā Londonā un pamanīju, ka šis cilvēks man blakus ir ierakstījis savu jauno MacBook ar TouchBar. Es teicu šokējoši teicu: “Tavā mašīnā tev vajag kādu tonnu dongļu.” (Hei, tas bija sasniedzams.) Viņš uzreiz norādīja, ka viņš to nedarīja, bet izteicās, ka tas ir nomākts dizaina trūkums un brīdināja mani gaidīt nākamajai iterācijai. Tas lika mums runāt par Apple, tehnoloģiju un labākajām zivju “n” mikroshēmām Londonā (tas ir Bailey’s).

Labi, tāpēc es izgāju uz ekstremitātes un man bija bijis nedaudz novērojams un jāatjaunina tehnoloģija, bet ir tas, ka cilvēki parasti nepatīk tev tupēt, ja tas liek domāt, ka tu tos vaicā. Tomēr viņi mīl, lai jūs labotu, kad jūs nepareizi (vai mēs visi neesam?). Es to uzzināju no runas trenera Sharí Aleksandra.

Tātad, ja vēlaties runāt ar kādu vai turpināt sarunu, bet neesat pārliecināts, ko teikt, mēģiniet izdarīt vienkāršu, nevainīgu pieņēmumu, kamēr tā nav dziļi personiska. Neuztraucieties, ja esat nepareizi, jo, ja jūs esat, viņi labprāt tos labos un atklās vairāk informācijas par viņiem, kā rezultātā rodas vairāk lietas, par ko runāt.

Nākamajā reizē mēģiniet izdarīt nevainīgu pieņēmumu (piemēram, “Šī vieta ir labākā ramena vieta pilsētā”). Ja jūs nepareizi, jūs joprojām sākat labu sarunu.

5. Ir maz “dāvanas”, lai dotu

Lai kur tu dotos, suvenīru veikalos jūs atradīsiet lētas nestandarta izstrādājumus. Es vienmēr pārliecinieties, ka uztvertu pāris interesantu, kas nav lūpas magnēti, atslēgu lentes vai kaut kas smags. Piemēram, Japānā es pacēlu nedaudzus svētnīcu piekariņus. Ja nekas nav tik interesants kā tas, es gribētu apmesties uz M & M soma vai kaut ko saldu, ko var kopīgot.

Šie ir noderīgi, kad es satikt atdzist cilvēkus un vēlos palīdzēt kāda dienas labvēlīgākai veidošanai. Kā norāda Peter Shank (kuru es uzzināju no M & M padoma caur Sol Orwell), M & M ir lēti un lielisks veids, kā smaidīt kāda sejai, kas var padarīt jūs smaidu. Visus smaidīt, ļaudis, tāpēc visi uzvar.

Mazie marķieri un dāvanas mēdz padarīt mijiedarbību patīkamāku.

Es ne vienmēr izmantoju šos “trikus”. Ir svarīgi ļaut sarunām izlasīt dabiski un pārāk daudz pārdomāt. Ja jūsu mijiedarbība ir jāpārtrauc, un neviens no jums nevēlas runāt par laika apstākļiem, tad, ja tas ir skaļā balsī, neuzspiediet to.